zaterdag 27 april 2013

...je hele leven

Stop trying to live my life for me
I need to breath, im not your robot
Stop telling me im a part of this big machine
Im breaking free, can't you see
I can't love, I can't scream
Without somebody else operating me
You gave me eyes, so now i see
Im not your robot, im just me

Poëzie is voor mij muziek die je leven omschrijft. Ik vind het veel mooier wanneer het uitgedrukt wordt met een passende emotie. Het is een indirecte vorm om je gevoelens te uiten. 

Dit liedje is van Miley Cyrus waarin ze probeert duidelijk te maken dat je je niet mag laten doen in het leven, niemand anders kan jouw leven leiden dan alleen jijzelf, dat is ook mijn mening en daarom spreekt dit liedje mij zo aan. Voor mij is dit echt poëzie.


Auteur: Laura Beeckman

Geen opmerkingen:

Een reactie posten