woensdag 1 mei 2013

...iets persoonlijks




Jij mijn pracht


jij bent echt lief,
jij bent echt een dief,
mij hartje zomaar stelen,
maar van jouw hartje kan ik van alles leren.
weet je waar ik super veel van hou?
zo iemand als jij.
ik heb je nu gevonden en wij zijn voor altijd verbonden.
lieve schat,
jij mijn pracht.
ik zie je super graag en oké... misschien denk je dat ik zaag maar het is echt waar en nu heb ik mijn gedichtje klaar :)

khou'van'jou!

Poëzie is iets persoonlijks, want je richt het naar iemand of iets toe. Het betekent voor elke persoon iets anders. De ene kan bijvoorbeeld echt houden van zijn beste vriend(in) of van zijn lief of zijn mama of papa. Je deelt je gevoelens niet met iedereen, soms hou je het liever voor jezelf dan het te delen met iemand anders. Poëzie heeft vooral een betekenis, maar ook een gevoel dat bij je blijft als je zo iets leest.

Ik heb dit gedicht gekozen omdat het echt mijn gevoelens uit. Het geeft weer hoe graag ik mijn vriendinnetje zie en wat ze voor mij betekent. Ik heb echt veel aan mijn vriendinnetje: ze helpt me vaak met allerlei dingen en daarom heb ik dit gedicht gekozen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten