dinsdag 28 mei 2013

...je ziel

"Don't You Worry Child"

There was a time
I used to look into my father's eyes.
In a happy home
I was a king, I had a gold throne.
Those days are gone,
Now the memory's on the wall.
I hear the songs
From the places where I was born.

Voor mij kan poëzie alles zijn, maar het is volgens mij altijd een deel van je eigen ziel blootleggen. Bovendien moet je door middel van je medium de mensen kunnen duidelijk maken wat je ermee bedoelt. Poëzie is voor iedereen anders.

Ik heb voor dit klein stukje tekst gekozen dat een deel van een liedje is ( swedish house mafia, don't you worry child ). Ik vind dit gewoon geweldig omdat ik mij erin kan plaatsen. Nog steeds wekt het blije gevoelens op van vroeger. Bovendien passen zowel de tekst als de muziek perfect bij elkaar.

Auteur: GT
Bron: "Don't You Worry Child", Swedish House Mafia ft. John Martin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten