woensdag 27 februari 2013

...muziek


 
Voor mij is poëzie zoals muziek, het is het uiten van gevoelens of gedachten die je zo niet kan zeggen. Voor mij is het enerzijds een manier om tot rust te komen en anderzijds om plezier te maken. In muziek kunnen emoties zitten die bekend voorkomen of zelfs het verhaal achter het liedje kan bekend in de oren klinken. Het is ook iets wat niet voor iedereen hetzelfde is of dezelfde betekenis heeft en dat is het mooie eraan.

Ik heb dit liedje gekozen omdat de tekst van het liedje veel zegt. Het is poëzie voor mij omdat er toch een verhaal in wordt verteld en gevoelens die je anders niet zo snel gaat zeggen tegen iemand, ook de videoclip zelf is poëzie voor mij omdat het verhaal nog duidelijker wordt door de beelden.

http://www.youtube.com/watch?v=HpixdTlYlKU

Dorien De Pauw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten